unnadigenstund.blogg.se

Här är en liten blogg som ska få en på lite piggare och gladare tankar! Det är lätt att snöa in sig i sitt humör ibland, vilket är okej! Ibland behöver man ta fram tjurtanten inom sig och häva ur sig alla småsaker som lagt sig på hög och fått en på dåligt humör. Men här ska jag försöka hålla mig till att skriva om alla små ljuspunkter och trevliga stunder i vardagen, tanken är att inspirera till saker som kan vara lite glädjande och pigga upp lite då de känns tufft och jobbigt.

Ett varmt bad

Publicerad 2013-10-23 16:41:38 i Allmänt,

Haft en stressig dag på jobbet? Eller är du bara som jag och blir lite extra frusen i själen nu när det är höst?
 
Trotts den milda hösten som vi har kan jag komma hem och känna mig frusen ända in i benmärgen. Idag när jag kom hem från en trevlig arbetsdag till vår tomma trea kände jag att jag behövde koppla av och värma upp mig och hur gör man det bäst? Jag bestämde mig för att tappa upp ett varmt bad i vårt lilla hemma spa (badrummet). Ett riktigt bra sätt att koppla av på är ett varmt, skummande bad, lugn härlig musik, överdrivet mycket levande ljus och vid sidan om badkaret ett litet fruktfat och iskallt vatten! Det är avslappning det! Och det är jag, precis som du, VÄRD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela