unnadigenstund.blogg.se

Här är en liten blogg som ska få en på lite piggare och gladare tankar! Det är lätt att snöa in sig i sitt humör ibland, vilket är okej! Ibland behöver man ta fram tjurtanten inom sig och häva ur sig alla småsaker som lagt sig på hög och fått en på dåligt humör. Men här ska jag försöka hålla mig till att skriva om alla små ljuspunkter och trevliga stunder i vardagen, tanken är att inspirera till saker som kan vara lite glädjande och pigga upp lite då de känns tufft och jobbigt.

Hälsa på dag

Publicerad 2013-10-13 20:45:09 i Allmänt,

Idag har vart en riktig "hälsa på dag". Ibland är det vissa som man tänker att "dem har jag inte träffat på länge" och så går det några veckor till. Men idag var en sådan dag som vi tog tag i detta och fick träffa våra äldre släktingar. Det var trevligt att ägna sin söndag åt ficka och tjöta och uppdatera sig lite om vad som hänt. Förstår inte varför det ibland ska ta sån tid emellan varven att man tar sig tid att ses.....
 
Förövrigt hoppas jag att alla fått en fin hösthelg och har njutit ordentligt av det fina vädret! (som jag nämnt förut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela