unnadigenstund.blogg.se

Här är en liten blogg som ska få en på lite piggare och gladare tankar! Det är lätt att snöa in sig i sitt humör ibland, vilket är okej! Ibland behöver man ta fram tjurtanten inom sig och häva ur sig alla småsaker som lagt sig på hög och fått en på dåligt humör. Men här ska jag försöka hålla mig till att skriva om alla små ljuspunkter och trevliga stunder i vardagen, tanken är att inspirera till saker som kan vara lite glädjande och pigga upp lite då de känns tufft och jobbigt.

Små dekorationer, för stämningens skull

Publicerad 2013-10-10 09:34:58 i Allmänt,

Jag älskar att inreda och småpyssla! Nu till hösten kan man ju försöka få det lite höstligt hemma hos sig med små dekorationer. Lite ljus och grejer i höstliga färger på ett fat kan ju vara en bidragande faktor. Eller varför inte en mysig höstbukett för stämningens skull! Visst blir man lite varmare inombords av lite sådant!

 

 

Detta dekorationsfat kostade mig endast lite frisk, höst luft. Allt annat hade jag hemma sedan tidigare pyssel och dekorationer. Jag gick helt enkelt ut och plockade lite löv, la dem på ett fint fat, strödde över lite kaffebönor (som dessutom bidrog till en god doft!) sen på med ljus och lite pynt och jag var nöjd!

 
Den fina blombuketten fick jag i vinst då jag var med en vän på en liten modevisning, oj vad glad jag blev av den maffiga höst buketten! Tråkigt nog hade jag inte i tankarna att fota modevisningen, som hade en massa bra inspiration till den nya höst garderoben

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela