unnadigenstund.blogg.se

Här är en liten blogg som ska få en på lite piggare och gladare tankar! Det är lätt att snöa in sig i sitt humör ibland, vilket är okej! Ibland behöver man ta fram tjurtanten inom sig och häva ur sig alla småsaker som lagt sig på hög och fått en på dåligt humör. Men här ska jag försöka hålla mig till att skriva om alla små ljuspunkter och trevliga stunder i vardagen, tanken är att inspirera till saker som kan vara lite glädjande och pigga upp lite då de känns tufft och jobbigt.

Välkommen hösten!

Publicerad 2013-10-07 14:31:06 i Allmänt,

Välkommen hösten!
Själv hör jag till en av dem som har förmågan att stänga in mig när löven börjar falla och kyliga vindar tar sig ända in i benmärgen på mig. Höst och vinter har annars inte varit något för mig, mörkt och kallt har inte varit en hit för mig som är en ganska frusen person. Men i år är annorlunda, delvis för jag väntar mitt första och mycket efterlängtade barn förstås men även för att jag försöker ta fram allt som är bra med hösten, allt mysigt som man kan göra en kylig höst dag! Detta tänker jag dela med mig av, i år är hösten välkommen och i år ska jag njuta av allt smått som stort som hösten har att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela